Leo Vegas slår på stort med ny TV-reklam & fler spelleverantörer

LeoVegasLogoLeo Vegas syns och hörs nästan överallt just nu. Det svenska nätcasinot har inte bara startat upp en ny TV-reklam i de nordiska länderna (bl a på svenska Kanal 5 och Discovery Channel), de har även expanderat marknadsföringen till Storbritannien via de stora brittiska nättidningarna The Sun och The Mirror. Den som har läst Aftonbladet eller Expressen online den senaste tiden har troligtvis även sett casinots annonser där och har man lyssnat på radiokanalen NRJ har nog namnet Leo Vegas dykt upp i etern både en och två gånger mellan låtarna.

Utöver reklamkampanjerna har Leo Vegas VD, Gustaf Hagman, som också var med och grundade casinot, gjort en intervju med EGR Magazine, där han bland annat talar om hur den ökade användningen av smartphones och surfplattor har påverkat mobilcasinona.

Leo Vegas har inte heller legat på latsidan när det gäller spellanseringar. Bland de senaste tillskotten i casinot kan bland annat nämnas Net Ent-spelet Wonky Wabbits, samt de färgglada slottarna Winterberries och Jokerizer från den nya spelleverantören Yggdrasil Gaming. Det redan breda spelutbudet kommer inom kort även att utökas med slots från den välkända utvecklaren IGT.

En annan av Leo Vegas spelnyheter är Betsofts snygga 3D-slot Good Girl Bad Girl, som förutom läcker grafik även bjuder på en unik möjlighet att anpassa sina egna vinstchanser. Genom att välja den onda sidan har man chans på de stora vinsterna, medan man på den goda sidan kan vinna oftare, men lite mindre summor. Vill man hålla sig någonstans mitt emellan går det givetvis lika bra. Good Girl Bad Girl har dessutom två progressiva jackpottar att spela om. På tal om progressiva jackpottar så kan vi även passa på att slänga in ett grattis till den svenska Leo Vegas-spelaren som alldeles nyligen lyckades snurra hem jackpotten på Super Lucky Frog och därmed drog in en vinst på hela 192 400 kr.